تور تایلند
  • قالب وبلاگ
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تفریحی و آدرس dorehami1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





تور تایلند
 
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات 0
 
 

تور ترکیه ۹۵

اگر به دنبال سفر به ترکیه هستید و می خواهید اطلاعات دقیق درباره تور ترکیه ۹۵ کسب نمایید پیشنهاد می کنیم این بخش را با دقت مطالعه نمایید.در ضمن توجه کنید که اطلاعات وارد شده تنها جهت کسب آگاهی بیشتر شما بوده و در نهایت شما مسئول انتخاب هر نوع تور مسافرتی هستیدو ما در این مورد هیچگونه مسئولیتی نداریم و تنها در جهت اطلاعت رسانی و راحیت یافتن اطلاعات جامعی در باره تورهای سال آینده این اطلاعات را برایتان در این مکان قرار داده ایم.

ترکیه یکی از زیبا ترین کشورهای همسایه محسوب می شود . موقعیت جغرافیایی ویژه ای که این کشور در ان واقع شده است باعث گردیده تا در میان منطقه و حتی جهان از اهمیت بالاییبر خوردار باشد. بخش از خاک کشور ترکیه در آسیا و بخشی دیگر نیز در اروپا قرار دارد و کشورهایی از آسیا و اروپا در همسایگی این سرزمین زیبا قرار گرفته اند از جمله ایران که به عنوان همسایی آسیایی ان محسوب می شود.

 

تور ترکیه

در ایران در طول سال و در ایام مختلف شاهد هستیم که تور ترکیه همیشه از رونق خاصی برخوردار بوده و مردم علاقه زیادی به تور گردشگری این کشور دارند.شاید شما هم بدتان نیاید برای یک بار هم که شده به این کشور یبا سفر نمایید و از جاذبه های توریستی آن دیدن کنید.معمولا به دلیل همجواری با ایران و نزدیک بودن مسافت قیمت تور ترکیه نسبت به دیگر تورهای خارجی به صرفه تر است و. شاید یکی از دلایل استقبال بیش از حد مردم از این تور همین باشد.البته یکی دیگر از دلایل استقبال از ترکیه این است کهتور لحظه آخری برای این کشور بسیار زیاد است و همانطور که می دانید در تور های اینچنینی معمولا از ۱۰% تا حتی ۶۰% نیز تخفیف شامل حال مشتریان می شود.

ترکیه شهر های دیدنی زیادی دارد که شاید مهمترین و توریستی ترین انها عبارتند از :
آنتالیا
استانبول
آنکارا
کوش اداسی
مارماریس
ازمیر
بدروم
آلانیا

تور ترکیه

در این بخش می توانید اطلاعات کاملی درباره انواع تور ترکیه ۹۵ از آژانس های مختلف را مشاهده نمایید. دقت کنید که مجموعه توریسم تور به هیچ وجه هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات مندرج شده ندارد و تنها جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان این اطلاعات را گرد آوری و در سایت قرار داده است.پس دقت کنید زمانی که می خواهید تور مسافرتی خود را انتخاب کنید حتما انچیزی که آزانس های مسافرتی به صورت شفاهی به شما می گویند در قرار داد به صورت کتبی نیز ذکر شود.تجربه نشان داده است که برخی از آژانس های سود جو از بی اطلاعی مسافرین خود نهایت استفاده را کرده وبا تبلیغات پر زرق و برق و دادن اطلاعات نا درست مشتریان را به سمت خود جلب می کنند.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 9
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
 
 
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات 0
 
 

تور آنتالیا

با امکانات بی نظیر

درباره آنتالیا چه می دانید ؟

 

اگر قصد سفر به کشور ترکیه رادارید باید خود را منتظر زیبای های بی حد و حصر این سرزمین منحصر به فرد کنید. کشوری که دارای طبیعیت خاص و موقعیت جغرافیایی بی نظیری است. مهمترین مناطق توریستی ترکیه عبارتند از آنتالیا و آنکارا و استانبول و مارماریس و کوش اداسی و ازمیر.در این بخش درباره تور آنتالیا و علاقه مندان به این  شهر مطالبی جالب را بیان خواهیم کرد که خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.ایرانیان همه ساله و در طول ماه های مختلف معمولا به سمت ترکیه سفر می کنند و جالاب است بدانید که مقصد بیشتر انها آنتالیا است. قیمت تور آنتالیا نسبت به سایر تورهای خارجی مناسب و مقرون به صرفه است و جاذبه های گردشگری فراوانی نیز در آنجا یافت می شود.پیشنهاد می کنیم اگر دوست دارید تا حداکثر تخفیف شامل حالتان شود حتما از تور لحظه آخری انتالیا استفاده نمایید.

خوب بر می گردیم به اصل موضوه که معرفی بیشتر این شهر به  شما عزیزان است.تور آنتالیا شهری که از یک طرف در حصار دریا بوده و از طرف دیگر دارای کوه های  پوشیده از درخت است و مناظری بسیار زیبا را پیده اورده است.سواحل زیبای دریای مدیترانه در ضلع جنوب غربی ترکیه  در واقع همان سواحل معروف آنتالیا است که همه ساله میلیون ها مسافر را به سمت خود جذب می کند.این شهر با توجه به تردد زیادی که در ان صورت می پذیرد یکی از مکان های ترانزیتی مهم محسوب شده و انواع حمل و نقل های مختلف در آن صورت می پذیرد.

برای شهروندان و مسافرین نیز از انواع وسایل حمل و نقل استفاده می شود . از جمله از اتوبوس و تاکسی و می نی بوش واگن های برقی و دلموش که به صو.رت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.اگر می خواهید از فرودگاه  آنتالیا به سمت شهر بروید باید  بدانید که تنها وسیله حمل و نقل برای شما تاکسی ها و ماشین های دربستی هستند.در این مسیر هیچ گونه اتوبوسی و یا وسیله عمومی تردد نمی کند .نرخ تاکسی های ترکیه نسبت به ایران چند برابر گران تر بوده و بادی حسابی مراقب هزینه های حمل و نقل خود باشید.اما اگر در شهر وارد شدید پیشنهاد می کنیم از اتوبوس استفاده نمایید .وسیله ای راحت و کم هزینه که شما را به هر کجای شهر که بخواهید منتقل می کند.

اگر می خواهید از سفر خود نهایت لذت را ببرید باید بدانید که یکی از مهم ترین ارکان ان انتخاب محل اقامتتان است. هتلی که انتخاب می کنید بسیار در میزان کیفیت سفر شما تاثیر گذار است.تقریبا بسیاری از هتل های آنتالیا خدمات خود را به صورت کامل  ارائه می دهند و در این بین هتل های ۵ ستاره این کار را با کیفیت بالاتری انجام می دهند.در مورد مواد غذایی که بیشتر در این شهر مصرف می شود می توان  غذاهای ترکی معروفی را یافت که جز خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای ترکیه هستند.از غذاهای خاص و ویژه ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

Sac kavurma (خوراک گوشت)، Tandir Kebab (کباب تنوری)، حلوا، Kolle (ترکیبی از انواع غله و آبمیوه ها)، و Tomato cive (خوراکی تهیه شده از گندم و گوجه).

در بخش جنوبی این شهر ساحل زیبای شنی قرار دارد که طول آن نزدیک به ۱۲ کیلومتر است.نام این ساحل زیبا لارا است و از زیبایی های بسیار خاصی برخوردار است.در سواحل این منطقه شما پرچم آبی را می بیند که نشان دهنده این است که در این آب ها می توان شنا و بازی های آبی انجام داد.اگر دوست دارید تا در طول اقامت خود به مرکز شهر نیز نزدیک باشید پیشنهاد می کنیم لارا را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید.به سراغ دیگر مکان دیدنی  تور آنتالیا می رویم یعنی کمر. این مکان در فاصله ۴ کیلومتر شهر واقع شده و حداکثر جمعیت آن نزدیک به ۱۰ هزار نفر است.ساحل کمر دارای طولی به اندازه ۵۲ کیلومتر است.شاید با ارزش ترین جاذبه این منطقه همان طبیعت بکر و بی نظیرش باشد.در یک تلاقی در کمر شاهد به هم رسیدن جنگل و کوه و دریا هستیم و این خود منظره ای بی نظیر را خلق کرده است.

اما مهم ترین انگیزه گردشگران که به آنتلیا می روند همان سواحل معروف و زیبای ان است.از معورف ترنی و زیباترین این سواحل می توان به مناطق زیر اشاره کرد :

۱- ساحل اُلمپوس (Olympos)

۲- ساحل آلانیا

۳- ساحل Alanya Damlatas

۴- ساحل کنیالتی

۵- ساحل لارا

۶- ساحل پاتارا

اما شاد یکی از لذت بخش ترین کارهایی که می توان در این شهر زیبا انجام داد خرید کردن است. بازارهای پر زرق و برق این شهر چشم هر بیننده ای را به خود مشغول می کند و بعید به بازار های آنتالیا بروید و دست خالی برگردید.از معروف ترین بازارهای آنتالیا می توان به اسامی زیر اشاره کرد :

معروفترین مراکز خرید و فروشگاه های تور آنتالیا عبارتند از : Kipa، G-Mall، مرکز خرید Laura، مرکز خرید Real، Deepo ، Migros ، TerraCity

در مورد وضعیت آب و هوایی هم می توان در تابستان ها هوایی داغ و در زمستان ها نیز آب و هوایی معدل را انتظار داشت.در کل سال نزدیک ۳۰۰ روز ان را آفتاب در این منطقه وجود دارد و تنها در برخی از روزهای سال هوا ابری و بارانی و یا برفی خواهد بود.

 

شما می توانید در این زمینه در باره دیگر تورهای زیر اطلاعات جامعی بدست آورید:

تور ایتالیا – تور فرانسه – تور اسپانیا – تور تایلند – تور پاتایا – تور آنتالیا – تور استانبول – تور بدروم – تور کوش آداسی – تور مالزی –تور قبرس – تور دبی – تور اروپا – تور گردشگری – تور کیش

 
تعداد بازدید از این مطلب: 8
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
 
 
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات 0
 
 

یکی از زیباترین و مهم ترین شهر های ترکیه بی شک استانبول است. شهری که در دو قاره واقع شده است. بخش از ان در آسیا و بخشی دیگر در اروپا.اگر بخواهیم نام چند تا از شهر های مقدس جهان را بگوییم می توان در لیستمان نام این شهر را نیز قرار داد.استانبول شهری زیبا است که می توان در آن هم تاریخ و هم فرهنگ ملت ترکیه را مشاهده کرد.شاید یکی از مهم ترین دلایلی که همه ساله ایرانی های زیادی دوست دارند تا به سفر تور ترکیه بروند همین زیبایی ها و جذابیت های بی حد و  اندازه شهر های ان مانند استانبول باشد.
اگر برای سفر به ترکیه تور استانبول را انتخاب کرده اید باید بگوییم که اصلا در انتخاب خود شک نکنید چرا که یکی از زیباترین شهر های ترکیه را برای سفر خود برگزیده اید.زمانیکه وارد فرودگاه اتاتورک در استانبول می شوید اولین چیزی که خیلی جلب توجه می کند قطعا پرچم های پر شمار و قرمز رنگ ترکیه است.شاید در نگاه اول به نظر برسد که گویی در شهر جشنی بر پا است که این همه پرچم در همه جای ان قرار گرفته است. اما این پرچ ها و آذین ها در واقع به خاطر تعصب شدید ترک ها به آتاتورک و ملیتشان است که باعث شده همیشه فضای شهر به گونه ای باشد که گویی در آن جشن و سرور بر پا است.

تور استانبول
فرودگاه آتاتورک در خارج از شهر و در فاصله ۲۰ کیلومتری آن واقع شده است.اگر پول برایتان مهم نیست می توانید مسیر فرودگاه تا شهر را با تاکسی بروید .باید بدانید که کرایه ها در تریکه و مخصوصا در این مسیر کمی گران است و اگر می خواهید صرفه جویی کنید می توانید همین مسیر را با مترو و یا اتوبوس طی نمایید.از فرودگاه تا اولین ایستگاه مترو حدودا ۱۰ دقیقه پیاده روی باید داشته باشید و ارگ حوصله این کار را دارید پیشنهاد می کنیم حتما با مترو به سمت شهر بروید.
در این بخش ما سعی کرده ایم تا اطلاعات کاملی درباره انواع تور استانبول و همچنین قیمت تور استانبول برای شما قرار دهیم.در ضمن می توانید اگر به دنبال تور لحظه آخری استانبول نیز هستید از همین بخش اطلاعات لازم را دریافت نمایید.معمولا افرادی که به دنبال سفری ارزان تر هستند از تور لحظه آخری استفاده می کنند.
همچنین می توانید در مجموعه تور گردشگری توریسم تور اطلاعات کامل و جامعی درباره انواع تورهای زیر بیابید :

تور آنتالیا

تور آنکارا

تور آلانیا

تور مارماریس

تور کوش آداسی

تور بدروم

تور ازمیر
عزیزانی که به دنبال تور ترکیه ۹۵ هستند نیز کافیست به بخش مربوط به ان که در سایت قرار داده ایم مراجعه و از همین الان بهترین تور را برای خود رزرو نمایند.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 5
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
 
 
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات 0
 
 

ترکیه در یک نکاه

کشور ترکیه  کشوری که بخشی از آن در خاک آسیا و بخشی دیگر نیر در خاک قاره اروپا واقع شده است.بیش از ۱۰۰ سال پیش یعنی در سال ۱۹۲۳ شخصی به نام مصطفی کمال پاشا که به آتا ترک معروف بود توانست  حکومت عثمانی را بعد از ۶۰۰ سال سرنگون کند و خود به جای ان رهبری این کشور را در دست گیرد.در واقع می توان اینگونه توضیح داد که در جریان جنگ جهانی اول  امپراتوری عثمانی شکست سختی از از بریتانیا و متحدانش می خورد و در این بین آتا ترک با تشکیل هسته های مقاومت خود را تبدیل به قهرمان ملی مردمان ترک می کند و با همین محبوبیت توانست بالاخره جمهوری ترکیه را پایه گذاری کند. البته جمهوری که خبری از کلمه اسلامی در ان نیست و یکی از قواعد اصلی آن جدایی کامل دین از سیاست می باشد.

بعد از تاسیس دولت جمهوری  تا سال ها این کشور به صورت تک حزبی اداره می شد تا اینکه در سال ۱۹۵۰ از گروه مخالف یعنی حزب دوکرات قدرت را به دست می گیرد و پایانی بر تک حزب بودن این کشور می دهد.از دیگر اتفاقات مهم در طی این سال ها می توان به عضویت در امدن کشور ترکیه در ناتو اشاره کرد که بر می گردد به سال ۱۹۵۲٫ همچنین در سال ۱۹۶۴ نیز به عضویت سازمان ملل در آمد.

همه ساله تورهای مختلفی با نام تور ترکیه به سمت این کشور روانه می شوند که یم توان به تورهای زیر اشاره کرد :

تور آنتالیا

تور آنکارا

تور استانبول

تور آلانیا

تور مارماریس

تور کوش آداسی

تور بدروم

تور ازمیر

 

اگر شما به دنبال ارزان ترین سفر می باشد پیشنهاد می کنیم حتما به دنبال تور لحظه آخری ترکیه باشید . معمولا  نه تنها برای ترکیه بلکه برای هر مقصد دیگری تور لحظه آخری ارزان تر از حالت معمول خود می باشد.در ضمن اطلاعات کاملی درباره تور ترکیه ۹۵ نیز در سایت قرار داده ایم که می توانید به بخش مربوط به ان رفته و ملاحضه نمایید.معمولا به خاطر نزدیکی این کشور به ایررانقیمت تور ترکیه نسبت به سایر تورهای خارجی به صرفه تر و ارزان تر است.

 

 

زبان مردم ترکیه

با توجه به اینکه اکثر قریب به اتفاق جمعیت این کشور را ترک ها تشکیل می دهند پس طبیعی است که زبان رسمی و مادری این کشور نیز زبان ترکی باشد.در کنار ترک ها مردمانی کرد زبان و عرب زبان و همچنین ارمنی ها نیز در این کشور زندگی می کنند که جز اقلیت ها محسوب می شوند.البته قوم های به مراتب کوچک تری نیز در ترکیه وجود دارند که با نام های لاز ها و زازاها و چرکس ها دارای زبان و فرهنگ خاص خود هستند.

 

 

کردها بیشتر در بخش جنوب شرقی و شرق کشور واقع شده اند.بخشی دیگر از اقلیت ها نیز مربوط می شود به ترک های آذربایجانی که در بخش شمال شرقی ترکیه هستند.عرب ها نیز در بخش جنوبی و ارمنی ها نیز در خود استانبول قرار دارند.شاید برایتان سوال باشد که خود ترک های ترکیه از کدام نسل و قوم تاریخی هستند.؟ حتما در تاریخ نام قوم سلجوقی به گوشتان خورده است. بله این ترک ها بازمانده همان قوم هستند که بعد از نبردی سنگین که با امپراتوری روم شرقی داشتند و توانستند از آن نبرد پیروز برگردند به تشکیل حکومت عثمانی پرداختند.

 

موقعیت جغرافیایی ترکیه

اگر نگاهی به نقشه بیاندازید خواهید دید که ترکیه شبیه به یک مستطیل است که بخش از آن در آسیا و بخشی دیگر نیز در اروپا واقع شده است.نام جغرافیایی منطقه ای که ترکیه در ان واقع شده است آناتولی است و به تعبیری دیگر به ان آسیای کوچک نیز می گویند.بی شک از ترکیه می توان به عنوان اصلی ترین و مهمترین پیوندگاه میان دو قاره آسیا و اروپا یاد کرد.میزان وسعت و بزرگی تریکه در حدود ۷۸۰۵۸۰ کیلومتر مربع است و از این حیث در رده سی و پنجمین کشور بزرگ جهان قرار گرفته است.

این کشور دارای شش همسایه از قاره آسیا و تنها دو همسایه از اروپا می باشد.کشورهایی همچون ایران و عراق و ارمنستان و سوریه و جمهوری آذربایجان و گرجستان. و در طرف دیگر کشورهایی مانند یونان و بلغارستان از همسایه های اروپایی ترکیه محسوب می شوند.

 

 

ترکیه کشوری است که دارای جاذبه های بسیار گردشگری بوده و همین امر باعث شده است تا سالیانه از سراسر جهان افراد زیادی به قصد مسافرت وارد این کشور شوند.با هم به ۱۰ جاذبه برتر و توریستی ترکیه می پردازیم تا اگر روزی قصد سفر به این کشور را داشتید با اطلاعات ی کامل به این کار دست بزنید.شاید عاملی که باعث شده است تا تور گردشگری ترکیه در سارسر جهان به یکی از شلوغ ترین و جذاب ترین تور مسافرتی در میان سایر تورهای مختلف باشد وجود آثار باستانی و جاذبه های مختلف توریستی در این کشور است.

۱- آمفی تئاتر آسپندوس

این آمفی تئاتر از دوران باستان بر جای مانده است. تاریخ ان باز می گردد به ۱۵۵ سال بعد از میلاد مسیح.زمان تاسیس آن مصادف است با حکومت پادشاهی امپراتور روم یعنی مارکوس اورلیوس.میزان گنجایش این امفی تئاتر قدیمی بین ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ نفر بوده است.بعد ها این مکان تغییر کاربری داده و از ان به عنوان کاروانسرا استفاده می کردند و به همین دلیل بارها و بارها مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است.و شاید همین مرمت های مسمتر در طول تاریخ باعث شده است تا به امروز این اثر تاریخی پا بر جا مانده باشد.

 

 

۲-ساحل پاتارا

اگر دوست دارید به یکی از بلند ترین سواحل دنیا پا بگذارید می توانید از ساحل پاتارا دیدن نمایید.ساحلی شنی که به جز یک کافی شاپ دیگر هیچ ساختمانی در اطراف ان وجود ندارد.در این ساحل گونه ای در حال انقراض از لاک پشت زندگی می کند که به سر گنده معروف است.جالب است بدانید دهکده ای در مچاورت این ساحل واقع شده است که زادگاه شخصی بود که بعد ها به بابا نوئل مبدل گشت.

 

۳-پاموک کاله

معنی این کلمه در زبان ترکی یعنی قصر پنبه ای.در غرب ترکیه چشم اندازی فوق العاده بی نظیر و زیبا در انتظار شما است. این چشم انداز زیبا دارای شیب های پلکانی سفید رنگی است که دارای شهرت فراوانی هستند.ماده سازنده این شیب های زیبا  تراورتن نام دارد.این ماده در واقع نوعی سنگ رسوبی است که از رسوب آب معدنی چشمه ها پدید می آید.به طور واضح می توان ویرانه هایی از معابد قدیمی و حمام ها را در این مکان مشاهده نمود.

 

 

۴-بدروم

اگر به ترکیه بروید و سفری به بدروم نداشته باشید انگار که سفری ناقص انجام داده اید. این شهر با سواحل شنی بسیار زیبایش و با خیابان های پر از فروشگاهش و همچنین با انواع رستوران های فوق مدرنش باعث شده تا به  مکانیدنج برای توریست ها مبدل گردد.این منطقه تاریح و باستانی دارای قدمتی کهن بوده که متاسفانه در چند زلزله اخیر باعث شده تا برخی از این آثار نابود شوند.اما یکی از اماکن تاریخی که در قرن ۱۵ و توسط مبارزین صلیب ساخته شده است قلعه معروف بدروم است که هنوز هم پابرجا می باشد.

 

۵-کوه نمرود

یکی از کوه های معروف در ترکیه نمرود نام دارد. ارتفاع این کوه ۲۱۳۴ متر بوده و در جنوب شرقی ترکیه قرار دارد.در ۶۲ سال قبل از میلاد پادشاهی به نام آنتیوکوس اول در بالای قله این کوه مجسمه هایی از خدایان  یونانی و یارانی بنا نهاد.وقتی در بالای قله این کوه قرار می گیرد شاهد چشم اندازی فوق العاده زیبا و بی نظیر خواهید بود.

۶-یکی از تاریخی ترین و توریستی ترین دهکده های ترکیه اولودنیز نام دارد.این دهکده در ساحل جنوب غربی دریای اژه واقع شده است.ساحلی معروف که با رنگ آب شناخته شده است در این بخش قرار دارد.دلیل مشهور بودن این دهکده شاید به خاطر نوع چشم انداز بسیار خاص و پانورامیک آن است.

۷-مسجد کبود

از معروف ترین مسجدهای ترکبه می توان به مسجد کبود اشاره کرد.این مسجد زیبا دارای ۶ مناره است و به مسجد سلطان احمد نیز معروف است.به جرات می توان گفت با توجه به نوع معماری زیبایی که در این مسجد به کار رفته باعث گردیده تا آنرا تبدیل به یکی از پر بیننده ترین جاذبه های استانبول تبدیل کند. تاریخ ساخت مسجد بر می گردد به سال های ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۶٫طبق رسوم گذشته مقبره سازنده مسجد نیز در خود مسجد قرار دارد.

 

۸-کتابخانه سلسوس

یکی از عجایب هفت گانه دوران باستان شهر افسوس است که در ساحل غربی ترکیه قرار گرفته است. در این شهر معبد آرتمیس قرار گرفته است. این مکان در سال ۴۰۱ بعد از میلاد مسیح و به دستور اسقف اعظم قسطنطنیه توسط یک فرد شورشی ویران شد.برخی از بخش های به جای مانده این مکان عبارتند از کتابخانه سلسوس .این کتابخانه سال ۱۲۵ بعد از میلاد ساخته شد و گویا ۱۲ هزار تومار در ان نگه داری می شده است.در دهه هفتاد  مرمت بسیبار دقیقی بروی این اثر انجام شدو انرا تبدیل به بنای باشکوه امروزی کرده است.
۹٫ دودکش های پریان گورمه
کاپادوکیا به دلیل صخره های طبیعی و منحصر به فرد و میراث تاریخی شهرت دارد. یکی از بهترین مکان ها برای دیدن این صخره های عجیب، روستای گورمه است که در میان مخروط های خاکسترهای آتشفشانی قرار گرفته که به این مخروط ها، دودکش های پریان اطلاق می شود. این دودکش ها به علت فرسایش بادی و آبی دو لایه آتشفشانی مختلف به وجود آمده اند: یک لایه کلفت از سنگ توف (خاکستر آتشفشانی جامد) با لایه ای نازکتر از بازالت که نسبت به فرسایش مقاومتر است. چون کنده کاری در سنگ توف آسان است، بسیاری از این دودکش ها در کاپادوکیا در طی قرن ها توخالی شده اند چرا که درون آن ها خانه، کلیسا و انبار ساخته می شد.
۱۰٫ ایاصوفیه
ایاصوفیه یکی از مکان های دیدنی استانبول به شمار می رود که در گذشته کاخ پادشاهی بوده و در قرن ششم برای امپراتور روم شرقی، جاستینیان اول، بنی آن تکمیل شد. این شاهکار مهندسی رومی، با گنبد عظیمش (به قطر ۳۱ متر یا ۱۰۲ فوت) فضایی را می پوشاند که تا بیش از ۱۰۰۰ سال بزرگترین فضای بسته دنیا بود. این کلیسا در سال ۱۲۰۴ در جنگ صلیبی چهارم به غارت رفت و در قرن پانزدهم زمانی که عثمانی ها شهر را فتح کردند، به مسجد و در سال ۱۹۳۵ تبدیل به موزه گردید و هم اکنون یکی از جاذبه های مهم ترکیه به شمار میرود.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 5
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
 
 
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات 0
 
 

تور ترکیه به یادماندنی را با ما تجربه نمایید.ترکیه کشوری است توریستی و تفریحی.موقعیت جغرافیایی این کشور ترک زبان به این صورت است که نیمی در قاره اروپا و نیمی در آسیاست.این کشور نسبتا پهناور دارای قدمتی تاریخی است و آار تاریخی در آن بسیار زیاد است.شاید بتوان یکی از علت ها رواج گردشگری و مناسب بودن قیمت تور ترکیه را در همین آثار باستانی دید.در وصف زیبایی و جذاب بودن ترکیه بد نیست این را بدانید کهدر سال ۲۰۱۰ این کشور لقب “پایتخت فرهنگی اروپا” را گرفت.این نشان دهنده جذابیت و توریسی بودن این کشور است.
استانبول پایتخت این کشور است و علاوه بر اینکه مدرن ترین شهر ترکیه به شمار می رود ،از نظر استراتژیکی نیز بسیار مهم و حائز اهمت است زیرا این شهر در کنار دریای مرمره قرار دارد.همچنین تنگه ای به نام بسفر از استانبل می گذرد.این تنگه از آن جهت مهم است که دریای مرمره را به دریای سیاه متصل میکند.این کشور وسعتی در حدود ۱۵۳۹ کیلومتر مربع دارد.وجود دریای سیاه و دریای خزر به توسعه گردشگری ترکیه کمک ویژه ای کرده است و باعث ایجاد پوشش گیاهی وسیع و متنوع در سراسر این کشور شده است.دوستان و عزیزان علاقه مند به دریافت اطلاعات تور لحظه آخری نیز می توانند موارد جالبی را از این بخش دریافت نمایند.
منطقه تکسیم استانبول:
این منطقه ازمناطق مهم و پر رونق در تور ترکیه است زیرا درست در قلب استانبول قرار دارد.این منطقه از آن جهت مهم به شمار می رود زیرا اولا در قسمت اروپایی ترکیه قرار دارد و توریستان اروپایی زیادی به آنجا می روند.ثانیا چون این منطقه در مجاورت میدان تکسیم در خیابان استقلال و بی اوگلو قرار دارد و مراکز خرید و رستوران ها و هتل های معروف زیادی در آنجا وجود دارند.بد نیست بدانید که این منطقه تا این حد برای صنعت توریسم ترکیه مهم و حیاتی است که روزانه سه میلیون نفر از آنجا عبور می کنند.
منطقه آکساری استانبول:
این منطقه در مجاورت منطقه لا له لی قرار دارد.در منطقه آکساری ترکیه شما با کوچه ها و پس کوچه های قدیمی مواجه خواهید شد که دست به ترکیب و ساختارشان زده نشده است.اما هتل ها و رستوران های مجللی نیز در آنجا بنا کرده اند.این منطقه یکی از مراکز اصلی تولید و همینطور پخش کیف و کفش در تکیه می باشد.اگرچه گردشگری  و تور لحظه آخری ترکیه چندان ارتباطی با مراکز تولیدی ندارد ولی اگر شغلتان در راستای تولیدات این منطقه باشد بد نیست سری به انجا بزنید.منطقه آکساری را قطب تولید و کفش استانبول و حتی کل ترکیه می دانند.
منطقه لاله لی استانبول:
این منطقه را قطعا می توان جز مناطق شلوغ ترکیه به حساب آورد زیرا کسانی که توان مالی چندان بالایی ندارند ،بیشتر برای گردشگری
ترکیه یا بهتر است بگوییم گردشگری استانبول به این منطقه می آیند زیرا هتل ها و رستوران های آن بسیار ارزان تر از سایر جاهای استانبول است.
منطقه بشیکتاش:
از نظر موقعیت جغرافیایی این منطقه در جنوب تنگه بسفر قرار دارد و از شلوغ ترین ،پر رونق ترین و البته قدیمی ترین مناطق استانبول به حساب مب آید.
منطقه سلطان احمد استانبول:
این منطقه نیز مانند بسیاری دیگر ،از قدیمی ترین مناطق ترکیه محسوب می شود.غالبا کسانی که به آثار تاریخی علاقه زیادی دارند در یکی از هتل های موجود در این منطقه اقامت می کنند تا بتوانند به از تور گردشگری در تور ترکیه خود بیشترین لذت را ببرند.نام این منطقه برگرفته شده از نام یکی از مساجد ترکیه می باشد.مسجد سلطان احمد به دلیل آنکه در ساختارش از رنگ آبی استفاده شده است ،به مسجد کبود نیز مشهور است.در مورد داستان ساختن این نکات و روایت های بسیاری گفته شده است.گفته شده است که زمانی که سلطان احمد به معمار خود دستور ساخت این مسجد را داد ،معمار یک کلمه را اشتباهی شنیده است و همین باعث شد تا فکر کند که منظور شاه این بوده که ۶ مناره برای آن بسازد در نتیجه پس از تمام شدن مراحل ساخت آن ،بسیاری از عرفا شکوه و شکایت کردند که تنها مسجد کعبه است که شش مناره دارد و این مسجد نباید این تعداد مناره داشته باشد درنتیجه شاه هزینه ساخت یک مناره را در مسجد کعبه پرداخت کرد تا مسجد کعبه یک مناره از مسجد سلطان احمد بیشتر داشته باشد.
محله فیندیک زاده استانبول:
این محله هم از مناطق گردشگری تور ترکیه و از شلوغ ترین محله های استانبول است.کافه ها ،رستوران ها و مراکز خرید در این منطقه تا دیر هنگام باز هستند و رونق این محله تا نیمه شب ادامه دارد.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 5
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
 
 
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات 0
 
 

کشورهای زیادی وجود دارند که می توان برای تفریح به آنها سفر کرد و از جاذبه های آن ها لذت برد.تور تایلند یکی از کشورهای توریستی است و بخش بسار زیادی از درآمد خود را از طریق صنعت توریست به دست می آورد.شهر پاتایا یکی از دیدنی ترین مناطق این کشور زیبا می باشد.به دلیل وجود دریا و رطوبت در این کشور ،تایلند دارای پوشش گیاهی بسیار متنوعی است و خته سرسبز دارد.شهر پاتایا در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد.و همچنین در ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی بانکوک.
سالانه بیش از پنج میلیون نفر با هدف گردشگری پاتایا ،راهی این شهر میشوند.
از تفریحات رایج در پاتایا می توان به موج سواری ،غواصی ،شنا ،جت اسکی ،اسکی روی آب ،قایق سواری و …نام برد.
اکنون به برخی از مکانهای گردشگری قیمت تور تایلند اشاره می کنیم:
شو دیدنی الکازار یکی از چیزهایی است که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.این شو که در هر رو سه بار به نمایش در خواهد آمد ،رقص های محلی سنت های گونانگون را به نمایش می گذارد.در این شو بسیار زیبا ،مجریان و عواملی فنی و پشت صحنه آن از بهترین نور پردازی ها استفاده کرده اند به طوری که چشم همگان را به سمت خود خیره خواهد کرد.لباس های گران قیمت و رقصنده های خوش اندام و زیبا جذابیت این شو را دوبرابر کرده است.سیستم های صوتی به کار رفته در آن نیز از جدیدترین سیستم های روز دنیا می باشند.این شو یکی از بهترین و جذابترین جاذبه های گردشگری تور تایلند است.پس از آنکه هنرمندان لباس ، رقص و در برخی موارد گویش یک مملکت را به نمایش گذاشتند ،پردا ها کشیده خواهند شد و در کوتاه ترین زمان ممکن دکور برای سنت مملکت بعد آماده خواهد شد و هنرمندان پس از مدتی کوتاه با لباسی جدید و متناسب با آن کشور مجددا به روی صحنه خواهند آمد.
کاباره آلکازار بیش از ۲۰ سال است که در زمینه جذب توریست فعالیت می کند و در این راه نیز موفقیت ویژه ای داشته است.
مینی سیام:
مینی سیام یکی دیگر از جاذبه های توریستی پاتایا می باشد که تقریبا در مرکز پاتایا قرار دارد.در این مکان ماکت هایی از آثار مهم تاریخی  و تور لحظه آخری تایلند و جهان قرار داده شده است.از جمله آن ها میتوان به برج ایفل اشاره کرد.مینی سیام را میتوان پس از نمونه ی مشابه موجود در هلند و تایوان ،سومین مجموعه مینیاتوری آثار تاریخی دانست. که در آن بیش از ۱۰۰ اثر را به نمایش گذاشته اند.نمونه هایی مانند معابد معروف تایلند مانند معبد بودای زمردین ،تخت جمشید ،برج کج پیزا ،مجسمه آزادی و …
نام این مجموعه از آنجا گرفته شده است که در قدیم نام کشور تایلند ،هزار معبد بوده است و آن سیام می خواندند.نام مینی سیام به معنی سیام کوچک و مجموعه مینیاتوری می باشد.
باغ استوایی نانگ نوچ :
این باغ در فاصله ۱۸ کیلومتری جنوب شهر پاتایا قرار دارد.در این باغ انواع و اقسام پوشش های گیاهی و درخت های متفاوت وجود دارد که هر کدام مختص به کشور خاصی می باشد.گیاهان تزئین شده ،نخل های زیبا و گل های ارکیده از جمله پوشش های گیاهی این باغ به شمار می رود.علاوه بر آن همه روزه در این باغ شو فیل ها نمایش داده می شود.وجود خانه های سنتی تور تایلند جذابیت این باغ را دوچندان کرده است.
دنیای زیر آب:
یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پاتایا مکانی به نام دنیای زیر آب است.این مکان که در جنوب شهر توریستی پاتایا قرار دارد ،دارای بزرگترین و مجهزترین آکواریوم آسیا می باشد و از بهترین جاذبه های گردشگری آسیا و حتی دنیا به شمار می رود.در این آکواریوم موجودات زیبا و جالبی وجود دارد که تعداد آنها به ۴۰۰۰ موجود آبزی میرسد.تنوع این جانوران بسیار زیاد می باشد.این آکواریوم تا ۲۰۰ نوع متنوع از موجودات دریایی را در خود جای داده است.آکواریوم پاتایا یکی از جاذبه هایی است که با دیدن آن گذر زمان را حس نمیکنید.طول این آکواریوم ۱۰۰ متر است که شکلی استوانه ای دارد.
جزیره مرجان:
این جزیره در فاصله هفت کیلومتری پاتایا قرار دارد.سفرهای یک روزه این جزیره برای هر فردی میتواند جالب و جذاب باشد.سواحل آن دارای شن های سفیدی است که جلوه خاصی به آن بخشیده است.اینها همه بخشی از جاذبه های گردشگری پاتایا محسوب می شودند.کشور تایلند بر روی صنعت گردشگری انرژی و هزینه زیادی کرده است و به خوبی توانسته از آن بهره ببرد.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 5
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
 
 
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات 0
 
 

شاید شما هم واژه تور لحظه آخری را تا به حال شنیده باشید.این تور ها از این جهت لحظه آخری نامیده می شوند که در کوتاه ترین زمان نسبت به تاریخ شروع تور قرار گرفته اند.معمولا ۱ تا ۲ روز قبل از شروع یک تور را به عنوان تور لحظه آخری قلمداد می کنند.زمانیکه یک تور در مدت زمان تعرریف شده خود نتواند به حد نساب ظرقیتش برسد برای اینکه بتوانند در فاصله زمانی باقیمانده باقی ظرفیت ها را نیز پر کنند از ترفند فوق استفاده می کنند.
در این حالت معمولا از ۱۰% تا حتی ۵۰% نیز در قیمت اولیه تور به مسافر تخفیف می دهند تا بتوانند آنها را جذب نمایند.تور های لحظه آخری معمولا برای کشورهایی که از ایرانی ها ویزا یا همان روادید نمی خواهند بیش از سایر کشورهای دیگر پیش می آید.
معمولا کشور ترکیه در سطر این رده بندی قراردارد و بعد از ان کشور هایی همچون مالزی و سریلانکا و بلاروس و گرجستان در رده های بعدی هستند.این ترفند همانطور که گفتیم معمولا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از شروع تور رخ می دهد و آژانس ها سعی می کنند تا جایی که ممکن است تمام ظرفیت تور خود را کامل نمایند.
اگر خوش شانس باشید گاهی اوقات حتی ممکن است تا ۶۰% از قیمت واقعی تور نیز تخفیف شامل حالتان شود.اگر واقعا به دنبال تور لحظه آخری هستید باید در ایام پیک مسافرتی مانند تعطیلات نوروز و یا تعطیلات خاص در تابستان به دنبال ان باشید. در این حالت با توجه به اینکه حجم مسافرت ها بالا می رود آژانس ها اقدام به رزرو هتل ها و گارانتی آنها می کنند و چون تعداد ارائه دهنده های تورهای مسافرتی نیز زیاد است ممکن است در پاره ای از اوقات یک تور به ظرفیت مورد نظر خود نرسد و آزانس در اینصورت متحمل ضرر خواهد شد. به همین دلیل تور های لحظه آخری را با تخفیف های بالایی ارائه می دهند تا بتوانند از ضرر تا حد ممکن جلوگیری نمایند.
معمولا روش های اطلاع رسانی تور های لحظه آخری به دلیل کمبود وقت باید در سریع ترین حالت ممکن انجام شود. در این شرایط آژانس ها به همکاران خود زنگ می زنند و برای تمامی اطلاعاتی که از مشتریان قبلی خود دارند نیز اطلاع رسانی گروهی از طرق مختلف مانند ارسال پیامک گروهی و یا ایمیل گروهی را انجام می دهند.بع دلیل کمبود وقت معمولا امکان چاپ و تبلیغ این تورها در مجلات و روزنامه نیست.
و اما ما در مجموعه گردشگری توریسم تور سعی کرده ایم با اطلاعات جامعی که در زمینه تور های لحظه آخری از سایر آژانس های مسافرتی جمع آوری خواهیم کرد به شما مشتریان عزیز و علاقه مندان به تور لحظه آخری این کمک را کرده باشیم که در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید بهترین و ارزان ترین تور را بیابید.در این بخش شما می توانید انواع تورهای لحظه آخری به مقصد های مختلف و همراه با تخفیف ها مختلف را بیابید.

تور لحظه آخری
دقت نمایید ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال قیمت ها و کیفیت ارائه شده تورها نداریم و تنها به منظور تسهیل در یافتن اینگونه آزانس ها اطلاعات انها را جمع آوری و در این بخش برای شما قرار داده ایم. حتما قبل از انتخاب نهایی تور مورد نظرتان تحقیقات لازم را انجام دهید و سپس اقدام به انتخاب تور گردشگری مورد نظرتان نمایید.
اگر دوست دارید تا از آخرین اخبار و تور های لحظه آخری همیشه با خبر باشید می توانید همین الان به صورت رایگان در خبر نامه ایمیلی ما عضو شده و از این پس اگر تور لحظه آخری در سایت اضافه کردیم سریعا خبر آن را برای شما ایمیل خواهیم کرد و می توانید اخبار ما را به روز و آبدیت شده دنبال نمایید.
حتما مراقب باشید که هر انچه که شما از آزانس های مشافرتی در مورد تور های ارائه شده توسط انها می شونید نیز در قرار دادتان ذکر شود.تجربه نشان داده برخی از آزانس های سود جو با تعریف و تمجید ها غیر واقعی و با دادن اطلاعات غلط به مشتریان آنها را جذب کرده و در آخر چیزی دیگر را به مشتریان ارائه می دهند و چون در قرار دادمیان انها هیچ کدام از قول های انها نیز ذکر نشده معمولا مشتری دستش از همه جا کوتاه بوده و نمی تواند از انها شکایت نماید.پس حتما قبل از اینکه تصمیمی به انتخاب نهایی آژانس مورد نظرتان نمایید نسبت به مسایلی که عنوان کردیم دقت لازم را داشته باشید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 7
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
 
 
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات 0
 
 

مذهب ،لباس ،زبان و فرهنگ در تور لحظه آخری تایلند:
کشور تایلند دارای مساحتی حدود ۵۱۳ هزار کیلومتر می باشد و جمعیتی در حدود ۶۴میلیون نفر را در خود جای داده است.این کشور سرسبز که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد با کشورهای میانمار ،لائوس ،کامبوج و مالزی همسایه است.

تایلند کشوری است که دارای ۴۸۶۴ کیلومتر مرز زمینی و ۳۲۱۹ کیلومتر مرز دریایی می باشد.

گردشگری تور تایلند هر ساله درآمد بسیار خوبی به این کشور میدهد.

تایلند فصل سرد به خود نمیبیند و کشوری سه فصل به حساب می آید.فصل های آن به آب و هوای گرم و خشک ،بارانی و خنک تقسیم بندی می شوند.عدم وجود سرمای آزار دهنده در این کشور باعث شده تا صنعت گردشگری در قیمت تور تایلند بسیار رونق پیدا کند.

زبان مردم  در تور لحظه آخری تایلند:

همانند بسیاری از کشورها ،در تایلند نیز در هر منطقه گویش های متفاوتی وجود دارد ولی زبانی که به عنوان زبان رسمی در این کشور شناخته شده است خود زبان تایلندی می باشد که دارای سابقه و قدمتی کهن می باشد.زبان تایلندی برای گردشگران تایلند بسیار گنگ و نامفهوم است.زیرا یک زبان تک سیلابی به شمار می رود و ۵ لحن دارد.زان تایلندی بسیار سخت است.مردم این کشور با آنکه در مدارس خود زبان انگلیسی را آموزش می بینند ولی تسلط کافی به آن ندارند.

جالب است بدانید که برای نوشتن گویش تایلندی به زبان انگلیسی هیچ روشی وجود ندارد.

مذهب مردم تایلند:

اکثریت غریب به اتفاق مردم تایلند بودایی هستند.چیزی در حدود ۹۵% تایلندی ها همچنان طبق دستورات بودا زندگی می کنند. و ۴% مسلمان هستند.و ۱% مابقی به سایر مذهب ها اعتقاد دارند. مکان زندگی مسلمانان با سایر افراد متفاوت است و آنها در مکانی مستقل زندگی می کنند.در تایلند این آزادی وجود دارد که هر کس هر نوع مذهبی که می خواهد میتواند داشته باشد.

آب و هوای تایلند:

این کشور بسیار حاصل خیز است زیرا در مجاورت دریا قرار دارد و به دلیل وجود دریا از آب و هوای معتدلی برخورردار است.در  قیمت تور تایلند شالیزارهای سرسبز برنج وجود دارد و شمال تایلند از پوشش گیاهی بسیار تنوعیبرخوردار است که می تواند برای هر گردشگری جالب باشد.در سمت غرب و همینطور شرق تایلند باغ های میوه ای وجود دارند که بسیار جذاب و دیدنی هستند.همچنین وجود درختان کائوچو و جنگل های سرسبز در طرفین چپ و راست کشور،جاذبه ای زیبا برای گردشگری تایلند به شمار می آید.تایلند دارای جزیره های کوچک  جذابی است که گردشگران و توریستان می توانند به صورتیک روزه به آنها سفر کنند و از آنها لذت ببرند.در بخش تور لحظه آخری در سایت نیز اطلاعات دیگری در مورد سایر تورهای لحظه آخری برایتان قرار داده ایم.

درست است که در تور لحظه آخری تایلند فصل سرما وجود ندارد ولی در چندین ماه از سال آب و هوا بسیار گرم می شود.به طور کلی بهترین زمان برای گردشگری در تایلند بین ماه های نوامبر تا فوریه می باشد زیرا در این ماه ها میزان گرما کمتر از ماه های دیگر است و خبری از باران های تند نیست.در این فصل میزان گرما در طی روز ۲۸ درجه سانتی گراد و شبها ۱۲درجه سانتی گراد می باشد.بنابر این هوا از کمترین میزان رطوبت نسبت به سایر زمان های سال برخوردار است.

با شروع شدن فصل گرما از تعداد گردشگران خارجی در تایلند کاسته می شود ولی باز هم این کشور رونق صنعت توریست خود را از دست نمی دهد.گرم ترین فصل سال در تایلند آوریل است.به همین دلیل جشنی در این ماه برگزار خواهد شد که به جشن آب معروف است.

فرهنگ تایلند:

کشور تایلند در تاریخ خود هیچ گاه مستعمره هیچ کشوری نبوده است بنابر این کشور فرهنگ و اصالت خویش را تا حدود بسیار زیادی حفظ کرده است.تایلند یک کشور سابقه دار می باشد که نام قدیمی آن سیام بوده است.

نام امروزی تایلند به معنی سرزمین خنده می باشد.تای معنی لبخند می دهد و لند نیز به معنی سرزمین است.سرزمینی که اکنون ما به عنوان تایلند می شناسیم از سال ۱۲۳۸ به وجود آمد.

گردشگری  تور تایلند امروزه از این جهت همه گیر شده است زیرا چیزهایی در این کشور وجود دارد که در کشورهای دگر نظیر ندارد.از جمله ماساژهای مخصوص تایلندی که در دنیا تک است.سواحل تایلند برای آفتاب گرفتن فوق العاده می باشد.و هنرهای شرقی را به خوبی می توان در موزه ها و مکانهای هنری این کشور دید.نژاد تایلندی ها با نژاد چینی ها یکسان است.درقرنهای پیش گروهی از مهاجران چینی در تایلند سکن شدند و اوایل قرن ۱۴ میلادی شهری کوچک در آنجا بنا کردند و در اواسط قرن ۱۴ نیز آنجا را به عنوان کشوری مستقل معرفی کردند.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 6
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
 
 
نویسنده : مجتبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات 0
 
 

قیمت تور تایلند با بهترین شرایط.برای لذت بردن از گردشگری تایلند و یا هر کشور دیگری می توانید به مکان های مختلفی از آن کشور بروید مثلا می توانید به بازارهای آن کشور بروید تا با کالاهای متولیدی و مصرفی مردمش به خوبی آشنا شوید یا آنکه به دل طبیعتش بروید تا با پوشش های گیاهی آن شهر یا کشور بیشتر آشنا شوید.اما اگر می خواهید از تاریخ و اصالت یک کشور خبردار شوید باید به موزه های آن کشور بروید.در این صورت اطلاعات بسیار جالبی در زمینه تاریخ آن کشور ،صنعتش در قدیم ،طرز فکر و نوع و سبک زندگیشان بدست خواهید آورد.
اکنون به موزه های تایلند خواهیم پرداخت تا بیشتر با این کشور آشنا شویم.اگر قصد گردشگری موزه های تایلند را دارید بهترین گزینه برای شروع ،موزه ملی تور تایلند است:
همانگونه که از نامش پیداست ،این موزه موزه ملی و یکی از مهمترین موزه های تایلند به شمار می رود.در این موزه در زمینه هنر و معماری تمامی آثاری که در طول تاریخ این کشوربه وجود آمده است و تا کنون باقی مانده اند ،وجود دارد.
موزه ملی تایلند در واقع یک کاخ می باشد که در سال های بسیار دور توسط یکی از پادشاهان این کشور به نام را ما وی تاسیس شد.هر چیزی که ممکن است در یک کاخ سلطنتی قدیمی پیدا کنید ،در این کاخ خواهید یافت و علاوه بر آن اشیا قدیمی و قیمتی که در جاهای غیر از این کاخ کشف شده اند به آنجا منتقل شده اند.در ضمن عزیزانی که قصد دارند از دیگر تورهایی که به عنوان تور لحظه آخری در سایت معرفی کرده ایم دیدن نمایند می توانند به بخش مربوطه مراجعه نمایند.
اگر در طی گردشگری و قیمت تور تایلند به این کاخ رفتید موقعیت بسیار خوبی پیدا کرده اید تا در بسیاری چیزها اطلاعات مفیدی به دست آورید.از جمله چیزهایی که در این موزه خواهید دید: مجموعه ای از هنرهای تزئینی –مجموعه قوم شناسی –گنجینه ای از طلا –سلاح های چینی –ماسک خون –سنگ های قدیمی –سرامیک –عروسک –پوشاک منسوجات –منبت کاری و آلات موسیقی از تمام آسیای شرقی.
موزه بانک و تور لحظه آخری تایلند:
گردشگران تایلند به طور قطع با پول آن کشور سر و کار خواهد داشت.بنابر این با اولین نگاه به پول این کشور این سوال برای او مطرح خواهد شد که این پول چقدر ارزش دارد و نسبت به پول مملکت خودش کم ارزش تر است یا با ارزشتر.
موزه بانک تایلند نحوه به تکامل رسیدن اقتصاد این کشور و روند تغییر پول تا امروز را به معرض نمایش قرار داده است.حتی چیزهای جالبی مانند نوشته های بانکی حدود سال ۱۸۵۳ و یا ماشین های ضرب که نخستین بار توسط ملکه ویکتوریا بریتانیا در سال ۱۹۵۸ معرفی شد ،را می توانید در این موزه ببینید.
ایم موزه لوکس و خاص میتواند لذتی که از گردشگری پاتایا خواهید برد را دوچندان کند.
موزه پزشکی تور تایلند :
در یک موزه پزشکی این چنینی می توانید هر چیزی که در بدن انسان وجود دارد را ببینید.اعضای بدن ،اجساد و خلاصه هرچیزی که به علوم پزشکی مربوط باشد در این موزه تایلندی به نمایش گذاشته خواهد شد.جسدهای کالبد شکافی شده موجود در این موزه جالب و البته کمی ترسناک است.از دیگر چیزهای موجود در این موزه می توان به جسد آدم خوار چینی اشاره کرد.این آدم خوار که در منطقه ساحلی به قتل رسیده در شیشه ای مخصوص نگهداری می شود.اگر به دنبال هیجان و کمی هم وحشت هستید این موزه مکانی مناسب برای تفریح و آموختن به حساب می آید.دانشجویان رشته پزشکی بیشترین بازدید کنندگان این موزه هستند.غیر از اعضای بدن انسان می توان اطلاعاتی در مورد انگل شناسی ،انسان شناسی و تاریخجه رشته پزشکی نیز اطلاعاتی بدست آورد.
موزه اسباب بازی تایلند:
این موزه در سال های اخیر تاسیس شده است و یکی از جذابترین موزه های تایلند به شمار می رود.در این موزه اسباب بازی تایلندی تمامی شخصیت های کارتونی و شخصیت های فیلیمی که اسباب بازی ها را از روی آنها می سازند ،وجود دارد.شخصیتی که بیش از سایر شخصیت های داستانی در آنجا مورد توجه قرار گرفته و بیشتر نمایش داده شده استت ،بتمن می باشد.تمامی اسباب بازی های موزه اسباب بازی در شیشه های ضد سرقت نگهداری می شوند.تعداد اسباب بازی های ن را می توان تا ۵۰۰۰۰ عدد نیز تخمین زد.
اینها بخشی از موزه های دیدنی تایلند به حساب می آمدند.
موزه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند زیرا در صنعت گردشگری یک کشور نقش ویژه ای دارند. کسانی که قصد گردشگری و قیمت تور تایلند و یا هر کشور دیگری را داشته باشند ،مسلما سری به موزه ها میزنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : محمد